Messenger Decoder

June 5, 2007

:) - "sunt sictirit"
;) - "esti fraier"
:* - "vreau sex"
:X - "sunt gay"
>:D< - "vreau sex anal"

:D - "sunt si mai gay"
;;) -"sunt bisexual


As vrea sa ma opresc aici. De la un Add, la un smiley, la o intalnire ... la 1, 2, 3 beri si sex salbatic intr-un motel imputit.
Messul face minuni. It's a modern-day Jesus. (ajuta la regasirea spirituala - vezi: omâgâ, OMEFEGE ou em gi, OMF, lol dnd brb atm fgm rofl etc) Si este esential existentei:

- Mananci, dormi si te pishi pe mess "brb masa/scaun/fata de masa/dorm/o ard gen haos/o ard gen mentos/nu-s la calc"
- Mai nou ti-o si tragi pe mess "dnd .. la gajika :>:>" Uhm . da.
- Sa nu uitam de confirmarea masculinitatii: "care vrea sai rup capu la fifa :D:D: "

Trist. Ca totul sa fie complet, te sictiresc massurile fara noima.

Mass manelar: sal @ all, re all, nb all etc ALL
Mass cocalar: care are noua melodie a lui plm ?
Mass trendy: concert plm in locatia plm, pret plm etc etc
Mass mass: mass.


Si sa nu uitam de iduri. Printzi si printzese, sefii tai (rafael seful tau), bosshi, V3rsac3_dreamer/printzul_versace, dolce & banana, papusica/iubita/frumusica_69_iifacsexoralluiombladon etc



Un scurt moment de Doamnefereste:



Mi-a dat add o lesbiana gen Alberta alberta. Cine vrea idul, da PM :D
brb, nb etc
i signed out.

14 comments:

Katherine said...

I feel trandy. Massurile mele sunt trendy xD

Anonymous said...

:) - "sunt sictirit"
;) - "esti fraier"

cata dreptate ai :))
super tare :*:*:*
(si nu vreau sex =)) )

Anonymous said...

stel ralook: vai kt d tare e GENITAL
stel ralook: adik genial(mi-era lene s scriu iar, aja k tzi-am fol idea k si-aja vroiam sa zik acelashi lukru)doamne copilo ejti mortala!!!!prea adevarat O_O si faza ku mass-urile orikum n-o s inceteze niciodata:|(trist,dar adevarat):*idem comm d mai sus=))

eul liric said...

thanks gurlz :*:*

stelutza data cu spray wella (k, deh, esti a X-a acum :>) they grow up so fast .. :-< ms mult :p si gandeste-te la 22 :>:> mult luv gal :X:X:X

Lyna said...

ar trebui sa dai exemplu conversatia noastra =))) de pe mess ... :* ( and i want sex =))) :)

Anonymous said...

:* ....X-mass, dnd,brb,lol, omfg, hmmm...Zzzzzzzzz.. :)), ;), absolut genyal - mass

Anonymous said...

Raportul de audit cuprinde urmatoarele elemente de baza:
1. titlul;
2. destinatarul;
3. paragraful de deschidere sau introductiv:
- identificarea situatiilor financiare auditate;
- o declaratie privind responsabilitatea conducerii firmei auditate, precum si responssabilitatea auditorului;
4. paragraful referitor la sfera angajamentului:
- o referire la ISA sau standarde ori practicile nationale de audit relevante;
- o prezentare a raportului de audit efectuat;
5. paragraful referitor la opinie:
- o trimitere la cadrul general de raportare financiara utilizat pentru intocmirea situatiilor financiare;
- o exprimare a opiniilor asupra situatiilor financiare;
6. data raportului;
7. adresa auditorului;
8.semnatura auditorului.

:) si :*
mass: maine termin examenle \:D/ mai putin restanta aia nenorocita ...da' plec la sibiu so fuck it (deocamdata)
si sa nu uit ... @-) pozaaaaa =P~

eul liric said...

lyna
no words, just sex :X

l4ur4
lol

yay <:-p
_|_

turtleblogs said...

:*:*:*:*:*:*:*:*:*:*:*:*:*:*:*:*:*:*:*:*:*:*:*;;);;);;);;);;)>:D<>:D<>:D<>:D< u know what i mean...it's been almost a week now....here's smth exquisite :|...the best mass ever dude SO:[ 1. Am citit de 270 de ori k contul meu de yahoo va fi sters. 2. Am cam 30000 de ani plini de ghinion si am murit deja de 671 de ori pt ca nu am dat toate mass-urile mai departe. 3. Mi-am sacrificat o mare parte din economii pt micutul Raresh care saracul de el e de 3 ani tot nou nascut si in spital in stare critica. 4. Telefonul gratuit Nokia 3G,3D,3PLM nu a ajuns la mine niciodata si nici televizoarele si miile de dolari nu isi fac simtita prezenta...]...:* wuv ya:*

eul liric said...

you "wuv" me ? O.O
dud. that's emo ^_^
(i wuv u 2)
(i will always be there to listen to your problems ... and occasionally bang you ^.^)

Anonymous said...

si id de la partea cu "Un scurt moment de Doamnefereste: " -este ???

Anonymous said...

si mie mi-a dat asta add. 8-| si am facut si un print screen dar cred ca l-am aruncat. sfat: nu cereti id. o sa va invite acasa la ea la victoriei.

o Hartista said...

:))

Televizoare 3D said...

Chiar ca Doamne fereste:))