H2O is sooo 5 minutes ago

April 16, 2008

Da, da, stim ca apa este sursa vietii, sanatatii, energiei si alte vrajeli.
Dar ce ne-am face fara restul elementelor ? (pe langa foc, apa, aer si pamant)
Si, desigur, ma refer la ...


Bere


"The cause and solution to all problems." - Homer Simpson









Maltz, orz, hamei, culoare hiper dubioasa si cam asta e reteta fericirii.







Daca bei Carlsberg ... you're probably the luckiest son of a bitch in the world
Daca bei Heineken ... fitze .. NEXT!
Daca bei Bergenbier ... Prietenii stiu de ce e de kkt.
Daca bei Silva neagra ... suna-ma urgent 0727 381 108
Daca bei Tuborg strong ... probabil te cheama alle si compui acest post
Daca bei Ursus ... probabil esti un urs ?! X.x
Daca bei Redd's ... gay/diva sau curios, nu ma intereseaza, but that shit is good xD
Daca bei Timisoreana ... s-a stricat rau in ultima vreme si miroase ca dracu. probabil esti profu' de mate


Daca bei Vin ... Ar trebui sa ne impartasim mai des. Vin pe stomacu gol = haos


Daca bei Cola ... esti un zeu, felicitari! Nu ma intereseaza daca raman fara ficat, dar cola ruleaza harta grav. "La inceput a fost Cola, si Cola a zis: sa fie Dumnezeu!" (adaptare dupa Dani)


Daca bei Sampanie ... Muie!

16 comments:

A Forest said...

Mi-a placut postul..

Bogzy Claudiu (B.O.C) said...

si daca bei Becks???

eul liric said...

daca bei beck's imi lasi comment pe blog xD

Lyna said...

tuborg strong-u' e mai shmecher asortat cu o narghilea :D \:d/

Anonymous said...

eu beau rom ... pe plaja in vama :P

martini in doors :D

si chivas ...in diferite locuri bine organizate ... in care ne imbatam ... ;))



ctf? :)) ....adaptare dupa "cmf?" :))

eul liric said...

never ? xD

Raluca said...

fatah u bei redd's :xe boon=P~

missed ur posts:X

mai bn bea alcool dekat cola:))

Anonymous said...

Traiasca berererea!!!!!!!!!!!!!!!!

Anonymous said...

stare de graţie.

Anonymous said...

Dude. Cola rules with Chivas ^.^ to hell with blood cells. Cheers!

Anonymous said...

pai..eu nu cred ca sunt urs... da nici pe departe nu's... probabil berea te face sa ajungi cat unul..da cam atat:d

Anonymous said...

si daca bei doar apa, cum beau cel mai des... nu beau bere, nu beau suc, decat rar; doar apa, si mai ales acasa, singur, imi place sa savurez un pahar cu apa si chiar si statuta daca e, apa sa fie. Si chiar daca se vede ca are prea mult clor.. las sa curga cu robinetul mai la mic, pana se face limpede... Nici macar nu am un fetis pentru apa imbuteliata sau asa ceva...

Anonymous said...

:|

eul liric said...

apa e underrated, cip.

Anonymous said...

Si daca esti un elitist si bei Guinness, Carlsberg Royal Export si Innis & Gunn Triple Matured Oak Aged Beer Limited Edition ce faci?

Plus niste vin bun, tequila si niste absint?

Sophiestricata said...

Ce fiţe...
Eu beau de toate, deci valoarea cumulată a tuturor antecomentatorilor mei este inclusă în valoarea mea.