Ghid Ninja - Partea I - RATB - Lectie de viata

May 16, 2007

Crezi ca mijloacele de transport in comun inseamna doar babe care put, tigani emancipati care recita Luceafarul, copii gen 0-3 ani care te freaca la icre si ... alte chestii care put? In mare, TOTAL BULLSHIT ? Tzeapa, fraiere!

Ghid Ninja ne deschide ochii; ce invatam zi de zi si nici nu realizam (asta daca nu vine ma-ta sa te ia cu limuzina la scoala, asta nu e blog pentru persoane cu casul la gura, thank you ... NEXT:

1. RESPECT
Fata de tine, fata de toti cei din jurul tau. Presupun ca ti s-a intamplat sa vina un elderly ... in descompunere, eventual cu un toiag ... aroma de comunism si atitudine gen "BAGA-MI-AS PENSIA" si sa-ti faca vesnica faza cu: da-mi locul tau. In momentul acela (daca nu ai inceput sa-l calci pe cap / bati cu o perfuzie sau cu un cadru sau orice altceva gasesti prin apropiere) te dai frumos jos si zambesti sec. Bravo ... sunt mandra deja

2. ACCEPTARE
Deah, ma refer la persoanele gen "Haulesss cuaieee ce trafic" , tigani, unguri, medicamente .. oh, wait, incep sa sun Vadim-ish... Deci tu, drag cititor (daca existi O.o) va trebui sa iti scoti din minte orice gand care are legatura cu un tigan, o drujba si o unghera. Rromii/rommi/rooommmyy (whatever) sunt fiinte umane si merita sa [moara in chinuri groaznice] fie respectati :)

3. RABDARE
Invatacel, have a little Patience (cum zic poponarii de la Take That). Stim ca autovehiculul merge cu 2 mm/h, ca auzi muzica orientala (MANELE!!) din spate si ca soferul suge pula. Da-ti o palma (spank), racoreste-te si ... incearcanapolitanatriunghiularayup. Kiddin. Si move on like the wind, young ninja ...

To be continued ... ( Daca mi se mai scoala.)
Cheers!

15 comments:

Lyna said...

noi doua suntem oamenii cu ratb-u' :)) de aprca erstu' poporului n-are frustrari legate de ratb:)) totzi merg cu elicopteru' la scoala .. ai talent . :* .. bafta

Anonymous said...

dak tot sunt prima...si anonymous:>...o chestie...troleu 135[dupa cum zici tu] ofera surviving lessons.da,even if batranelul in stare d descompunere iti da cu pensia in kp sau tiganii iti fura ultimii 10 mii d fornetti [sau mobilu 3g care face poze, inregistrari,sarmale si spala si oala dupa aia] nu conteaza.testoasele ninja saluta ghidul ninja.[cica e anonymous comment].si k incheiere,lipsa d inspiratie: you suck.keep it on.

eul liric said...

lyna - cu elicopteru' ?? stai frate, se cred timbaland/nelly furtado ? :p si tie :*

anonymous - i suck when i'm eating lollypop. :p Thanks (TURTLE!!!! 9U1) anonymous :)

Anonymous said...

fuck

Anonymous said...

aham ...
1. ghidu' asta nu e pt mine ... nu, nu vine mama sa ma ia cu masina de la scoala ... ar fi de kkt nu crezi? ... nuuuuu eu ma iau singur cu masina :P

2. respect pana la un punct ...totul are o limita ...eu deja incepusem sa nu ii mai bag in seama si sa le zic ca ei oricum nu se duc nicaieri (doar se plimba - spre cimitir fie vb intre noi) eu tb sa ma duc la scoala ...sau daca veneam le ziceam ca-s obosit ...

3. acceptare ...like never ... daca as ramane singur in cartier ar fi cel mai bine ... sau cel mai perfect :-| dupa cum zicea cineva...

4. rabdare .. hmmm ... de patience ziceau si guns'n'roses ... si cu rabdarea treci marea (sau cum era) da' la fel si pana la dzeu te manaca sfintii ... fuck rabdare (cateodata) ...

eul liric said...

:-w whatever smarty pants

Anonymous said...

vreau, cu aceasta ocazie, sa-mi cer scuze autoarei acestui blog ... sunt de acord, in mare parte, cu ce ai scris ... mai ales partea cu "spank :>" ...:D ;)
scuze inca o data ...de doua ori ...de cate ori crezi ca este necesar ... :P

Anonymous said...

p.s. NU TE LASA

Anonymous said...

o sa se respecte oamenii in ratb cand o sa faca plopu pere si rachita micsunele si o sa zboare porcu...cu toate k mi s.a intamplat sa vreau sa dau locu unei doamne mai invarsta si mi.a zis k nu e nevoie...sa stau eu k si noi astia tineri suntem obositi de la scoala :|...am ramas O_O bine k ma tineam de bara=))

Katherine said...

eu nu ii aud, am casti.
ma streseaza faza cu "asta parCA CAra CArtofi"

Anonymous said...

hahaha!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Anonymous said...

bine,vin sa te iau cu limuzina,pregateste=te!!!!!

Anonymous said...

super tare!!!! imi place

Anonymous said...

zici k ai fost diriga..."bravo copilashi...sunt mandra"=)))

Anonymous said...

well....eu am vazut un trist care tocmai avea erectie in tramvai..si guess what..:)...avea prohabul descheiat....si no underware.....:Dsurprise....
Sper ca ti ai format o imagine..a..si btw...:|si a mancat bataie de la niste duzi...si de la o batranica...