SOS - Dr. Love a la Bravo/Cool Girl/Boy/Jew

May 17, 2007

"Daca ma masturbez cu dusul, raman insarcinata?"

Probabil ca nu, dar ca sa fii sigura incearca si robinetul, chiuveta, perdeaua si periuta de dinti (In acelasi timp)

"Daca ling sperma uscata, raman insarcinata???"

I'll pretend I didn't just read that.

"Prietenul meu are 34 de ani si eu am 13. Sunt virgina. E normal?"

erhm ... NEXT!!

"Am facut sex neprotejat cu prietenul meu. Nu mi-a mai venit de 5 luni si m-am ingrasat. Sunt insarcinata? Nu vreau sa vorbesc cu mama/tata/profa'/prietena cea mai buna/nevasta/vara/bunica/doctorul/vecinul"

dr_luv: @_@
dr_luv has signed out. (5/18/2007 12:22 AM)

11 comments:

Anonymous said...

prima intrebare: pai depinde ..in mod normal nu ..DAAAAR depinde a faut cu dusul cel dinaintea ta ...observi ca am pus "cel" ... deci the guy before you ... sau daca ala n-a iesit si nu era dus?!?!? :-|

second q: unde gasesti?? faci colectie??

3rd q: e perfect ... cand iese el din puscarie o sa fi majora ... singuru' inconvenient o sa fie ca o sa aratati ca irinel si monica... varianta saraci ...

last one: nu ...pt ca te-ai rugat in fiecare seara sa nu ramai insarcinata si un inger ti-a indeplinit dorinta ... inger sau mos craciun sau duhul din lampa sau pestisorul de aur ...take your pick ... ;)

pana data viitoare ... byeeee

Lyna said...

daca pot sa-mi ating nasul cu limba am puterii paranormale ? .. please help .. !! 8-| .

Anonymous said...

pt lyna : nu ...inseamna doar ca ai limba lunga ...ceea ce mai inseamna o chestie ;) ...ghici care

eul liric said...

pt yay(SORIN):
daca tot te crezi mai 'jm3k3r'k dr love, scrie-ti si tu numele >:p scare cat :p

dana:

O.o oh, yeahhh baby :>

Anonymous said...

clar clar

Anonymous said...

ce sfaturi utile :))
abia astept sa incerc =))

Katherine said...

mai e una clasica:
"prietenul mi-a introdus degetul in vagin. sunt insarcinata? si sa nu-mi spuneti sa ma duc la ginecolog, ca mi-e frica :(( "

Anonymous said...

dr_luv e un geniu care face sa creasca natalitatea,ar trebui sa emigreze in Japonia...

Anonymous said...

GENIAL! - alt cuvant nu mai stiu... O.o

sebbi said...

Eu am o mica problema..am fost in natura cu prietena am inceput sa ne incingem si ne-am udat.dupa care am vazut ca plecasera toti era deja trecut de ora 23:00 si am zis sa facem sex la care fiind intuneric am pus prezervativul invers apoi mi-am dat seama si l-am intors dar a ramas ceva pe el si nu mi-am dat seama si a trecut o luna iar prietena mea se tot plange de dureri de burta e posibil sa fi ramas insarcinata?

Anonymous said...

am si eo o intrebare m-am indragostit de un baiat si lui nu cred ca ii place de mine cum pot sa il fac sa ii placa de mine?